Tänne ei nähtävästi kande edes yrittää päivittää illalla kun on niin kova ruuhka, ettei sivut aukea! No nyt aukesi ja pääsen kertomaan eilisistä paineen purku reeneistä. Mulla oli siis paineita kun olin istunut koko päivän sisällä lukemassa Kieli ulkona

Rölli pääsi ekana kun tuli hiljaa autosta. Tällä kertaa ei saanutkaan kartsata ympäri kenttää vaan joutui heti töihin.

Luoksetuloa Annin lailla eli heittelin sille puolikkaita lihapullia (Anni heittää hoffeille kyllä kokonaisia..hih). Toimi ihan sika hyvin. Tein paljon niin, että sanoin vain "stop" käskyn ja kun Rölli liiraten pyssäs heitin puolikkaan pullan. Röllin mielestä sairaan upeeta Nauru

Ruutu oikealle niin, että luoksetulo tötsät oli aika lähellä. Helpotin hommaa matolla. Merkki tosi upeesti! Ruutuun miljoonaa ja stopista palkka. Kerran meni sivusta sisään enkä palkannu ni poika oikein mietti, et mitäs perhanaa ja seuraavalla kerralla etutötsien välistä kauniisti sisään ja Rölli hymyili saadessaan palkan...Ilme kertoi "mä älysin mitä sä hait!"

Ohjattu kanssa oikealle. Vahvistin merkkiä matolla. Upeita merkkejä ja upea nouto!

Kaket tehtiin vikana takapalkan kanssa ja niin, että Rölli joutui odottelemaan 10 sek. vaihtojen välissä. Upeat!

Sitten Rölli sai juosta patukan kanssa ympyrää Silmänisku

Hula mamma pääsi seuraavaksi. Olen nyt naksutellut sillekin. Ostin oikein oman naksun ettei mene sekaisin kun molemmille naksutellaan.

Ekana tehtiin ruutua. Palkkasin merkin naksulla ja voi wau mitä merkkejä tyttö tekee! Ruutuun taas kerran niin kovaa, ettei meinaa silmät pysyä mukana Silmänisku Hieno tyttö.

Ohjatun merkkiä naksulla ensin, upeita! Oikea haettava ja kapulat oli viety jo Röllin ollessa kentällä. Hula näki eka keskimmäisen ja suuntais sille. Mä sanoin "ei" ja Hula kaarsi oikealle kapulalle...voi venäjä...Pitääkin ottaa enempi taas näitä vaikeita.

Sitten oli taas kerran vuorossa se ällötys eli luoksetulo. Nyt ajattelin, että Hula varmasti lähtee. Jätin kipon missä puolikas pulla ja kädessä kippo näkyvillä missä kanssa puolikas pulla. Mitä tekee Hula? Se tulee ihan miljoonaa mua kohti ja mä jo ennätin ajatella, että nyt ei kyllä pysähdy. Annoin kuitenkin "stop" käsyn ja Hula liiras kuin poikansa! Yllättynyt Sen verran olin onneksi mukana, et samantien naksu ja vapautus takapalkalle. Tehtiin vielä eri suunnista maahan asti ja mun luo asti ja vielä vikaksi stopista palkka eikä vauhti hiljentynyt ollenkaan. Nyt tuli taas itku silmään, mutta tällä kertaa helpotuksesta!

Tein Hulan kanssa vielä kaket eka läheltä naksulla vahvistuksia seiso-istu-seiso asentoihin ja lopuksi koko sarja. WAU! Pliis pidä koira nää nyt kasassa kisoissa!

Päästin vielä kehän purkamisen ajaksi kaksi töhötintä juoksemaan pallon perässä kentälle. Lenkin jälkeen tein jotain ihan hölmöä...ihan vaan kokeilu mielessä...kuin hyvä on Röllin nenä? Noh, jätin koirat autotallin taakse odottamaan ja kävi heittämässä auton avaimet keskelle kenttää lumihankeen. Katsoin oikeasti mihin ne jätin..paitsi, etten enää muistanut missä ne oli kun mitsut tuli kentälle. Jos Röllin nenä ei ois niin hyvä olisin joutunut kävelemään kotiin hakemaan toiset avaimet Huuto Rölli etsi upeasti ja hetken kuluttua mulla oli avaimet käsissä ja mulla aika perhanan aurinkoinen ilme naamalla Cool