Olin sunnuntaina Heiluhäntien koulutusohjaajakurssilla Pörstin pikku apurina. Huomasin, että minulla on paljon asiaa koko ajan Kieli ulkona

Pörsti halusi, että näytän EVLn liikkeet kurssilaisille. Hula ja Rölli autosta näytöstelemään.

Hulalla näytin kaiken muut paitsi luoksetulon pääsi näyttelemään Röllikkä. Hula teki tosi taitavasti ja Rölli oli kyllä super taitava, WAU! Pörsti huomautti Röllin liukumisesta, mutta mä oli vaan eri tyytyväinen Silmänisku Kiva päivä oli ja sai taas itsekin ajattelemisen aihetta muiden kouluttamiseen.

Tänään kävin aamupäivästä Katan kanssa Jumbossa ottamassa hiukan etäisyyttä koirailuun. Kivaa oli kierrellä kauppoja ja töristä...kyllä meillä juttua riittää...

Käväsin kotona vaihtamassa vaatteet ja nappasin koissut autoon ja aptukselle reenaan.

Rölli sai tulla ekana areenalle. Laskin sen juoksemaan patukan kanssa kun muita ei vielä ollut sisällä hallissa.

* Ruutu-> hienosti merkille ja vauhdilla ruutuun. Rölli pentele meni itekseen maihin, nostin sen ylös ja kävin palkkaamassa seisomisesta. Tää tuntuu kivan varmalta liikkeeltä Röllilläkin.

* Luoksetulo takapalkalla. Rölli yritti ensin pysähtyä itse, mutta otin läpi. Toisella kertaa Rölli tuli sellaisella vauhdilla, että pysähdys oli kuin suoraan näkymättömään seinään. Maahan se taas pikkasen liukui. hemmetin upea jätkä!

* Idarin seisomisessa Rölli sai yllättävän häiriön kun iso hoffi poika tuli nenän eteen. Rölli oli ihan super, siinä se vaan seisoi. Mä tietty kehuin koko ajan kuin hieno se on! Loppu idari ihan hyvin. Rölli ei saanut juosta tarpeeksi alussa ja se haijastuu heti muuhun tekemiseen...eli ininää kuuluu!

* kakejen seisomaan nousu tuntui kovin tahmealle tänään. Tein naksulla vapautuksia oikeasta. Tehtiin yksi kokonainen sarja ja Rölli pysyi kyllä niin paikoillaan kun vaan voi pysyä. Nyt tämä sama sinne kisakentälle kiitos! Nauru

* Tunnari on tälle koiralle kyllä helppo, se vaan menee ja samantien oma suuhun kun sattuu haistellen kohdalle. Rölli ihana pieni mies!

 

Hula sai sitten tehdä ruudun vauhdilla Kieli ulkona

Luoksetuloa hangattiin ja hangattiin. Mulla tulee oikeasti itku silmään kun mä en saa tätä nyt millään ilveellä onnistumaan Itku Olin kotona suunnitellut, että jätän takapalkan ja heitän pallon itseni taakse. Noh, Hula lähti tulemaan mutta stoppas itsekseen... Sitten tein pallolla. Hula pysähtyy vain jos se näkee pallon lentävän.... mä olin jo aivan murtunut kun kokeilin vielä viimeiseksi sellasta, että mulla on namikippo sekä Hulan takana että mun kädessä. NO NI! Nyt alko Lyytia kirjottaa kun sai oikean osoitteen! Nyt alkoi pelittää ja sainkin upeita stoppeja hyvästä laukasta. Tämä on varmaan se millä vien eteenpäin kun mikään muu ei auta.

Tehtiin vielä tunnari ja Röllin jälkeen tuntui, että Hula etsii aivan mielettömän kauan! Hula kuitenkin teki koko ajan töitä ja toi oman, mutta aikaa siihen meni...

No nämä reenit meni nyt näin... Mä toivon, että saisin tuon luoksetulon jotensakin kasaan ennen seuraavaa kisaa!