Ihan ensimmäisenä, kiitos kaikille ihanista ja kannustavista sanoista! Liikutuksen kyyneleet silmissä olen lukenut viestejä :o) Joka päivä ei jaksa yrittää olla reipas, mutta ne muutamat päivät vievät kyllä mukavasti eteenpäin ;o)

Tänään kävin saattamassa äitin ja isin lentokentälle, ne kun pääsivät lähtemään Floridan lämpöön neljäksi viikoksi. Siitä piti yrittää ennättää purinalle, mutta en ennättäny. Käytiin Katan kanssa kyllä sitten pölisemässä ruuan ääressä ;o) Kauppareissulla ajattelin sitten ottaa takaisin menetetyn reenin. Heilujen kenttä täyteen tötteröitä ja koirat esiin. Oikeesti kivaa tehdä kahta lajia kun on ihan ulkona kun pitää mennäkin yhtäkkiä hillitysti selkä ja hartiat suorana eikä heilua kuin heinämies ;o)))

Hula aloitti tänään
* Seuraaminen oli aiiivan liiian pirteää alussa. Pikkasenkin kun käännyin liikaa hartioillani niin jo tyttö ennätti pyörähtää muutaman kerran ympäri...oih, eli siis mun pitää olla tokoilussa todella tarkkana mun yläkropan kanssa. Hulalla oli joka tapauksessa kivaa ja niin oli mullakin ;o)
* Luoksetulo ensin maahan asti ja vapautus takapalkalle. Sitten seisomaan sai juosta aika pitkälle ja spurtata ennen kuin pysäytin ja vapautus taakse.
* Ruutuun olin vieny namikipon jo kehää tehdessä. Hula juoksi ruutua kohti kauheaa vauhtia, mutta vilkuili koko ajan luoksetulo tötsiä. Namikippo tuli näkyviin vasta kun Hula oli ruudussa ja kylläpäs oli mieluinen ylläri pylläri ;o))
* Ohjattu suoraan ruutua kohti. Oikea oli melkein ruudussa kiinni ja siinä Hula meinas eka mennäkin ruutuun, mutta "ep!" sanalla muutti suunnan samointein.. Toisella kerralla muisti mitä oltiinkaan tekemässä. Vasen meni aivan superisti!
* Kaukot Hula teki siististi, asennot kunnolla ja ripeästi paikallaan 20 metristä.
* Sitten se kauhukerroin eli metallinouto...en ollut ottanu sitä ollenkaan viime tiistain taisetlun jälkeen ja mua oikeasti jännitti! Heitin metallin ja Hulalle käsky "hyppyhae"...Hula meni metallin eteen ja alkoi haukkua ja mulla meinasi päästä itku. Sit se vaan yhtäkkiä nappasi metallin ja tuli mega vauhtia sivulle...huih! Tein toisesta suunnasta uudelleen ja tällä kertaa jopa metallin suuhun nappaus oli sairaan nopea! Mä hypin yläpystyä ja kiljuin Hulan kanssa suuna päänä. neiti hoppas syliin ja nuoli mun naamaa ihan hulluna. "mamma mähän osaan sen ilme naamalla!" ;o)
Hula sai sitten extra namia ja halia ja mä sain suukkoja :o)))

Rölli pääsi seuraavaksi testailemaan taitojaan, se kävi jo valmiiksi aivan kuumana...mutta erona aiempaan se hiljenee kun sanon "nyt riittää.."
* Seuraaminen on parantunu paljon viime talvesta. Ihan pieniä öläyksiä saattaa kuulua. Kontakti ja perusasennot on kuitenkin mielettömät!!!
* Liikkeestä istuminen tapahtuu salamana taaksepäin ja paikalla jökötys on rauhallista.
* Luoksetulossa mua pelottaa se etujalka :o/ Rölli tulee oikeesti niin kovaa ja pyshtyy kuin seinään. Teki mieli laittaa silmät kiinni kun se tuli ja töksähti etujaloille. Maahan tippui kuin äiskänsä ;o)
* Ruutuun miljoona ja tsiljoonaa, stopilla vauhdissa pyörähdys ja taas mun teki pahaa sen etusen puolesta! KÄÄÄK! Maahan tipahti ja samantien naksu palkka!
* Metallinoudossa Rölli kiihtyy aika tavalla. Se starttailee tossa sivulla, mutta ei lähde kuitenkaan menemään ilman lupaa. Mä sitten naksuttelin sille hiljaa ja rauhassa istumisesta. Annoin luvan noutaa vasta kun se toljotti suolapatsaana sivulla :o)
* Kaukoissa Rölli meinas varastaa palkalle istu-seiso liikkeessä, mutta hogas yhtäkkiä kääntyessään, että enhän mä viel saanu kääntyä perhana ja meni ihan taljaksi maahan. Mä en ollu kerenny sanoa sille mitään ja toljotin tyrmistyneenä sen esitystä. Alotettiin alusta ja tällä kertaa Rölli kuunteli oikein tarkkaavaisesti mitä hänelle kerrotaan...voi mun hassua pientä miestäni ;o)